• -20% на козметика SEBAMED
    Поръчай сега
  • -25% на козметика NUXE
    Поръчай сега
  • До - 25 % нa козметични комплекти
    Поръчай сега
  • Специални предложения

    Абонирай ме

    Защо Витания?

    Лек против безсънието 13.02.2015

    Лек против безсънието

    Хората страдат от два вида безсъние. Първично и вторично безсъние, като последното е по-често срещано. Някои хора заспиват много лесно, но се будят твърде рано, други хoра могат да имат обратния проблем. В крайна сметка резултатът е един и същи лошо качество на съня, което много често изнервя хората и ги прави по-непродуктивни. Сънят е много важен, за да протичат дните ни нормално, изпълнени с енергия, чувствайки се отпочинали.

    Има много причини за безсънието, едни от тях са свързани с някакъв вид проблем, неспокойствие, стрес, емоционално разстройство или е в резултат на някои сърдечни или белодробни заболявания, болка, депресия и.т.н.

    Трябва да знаете, че безсънието не е болест, а симптом а хроничното безсъние е проява на разтройство на вишите регулаторни центрове на главния мозък, като може да се получава и от проблемно функциониране на някои вътрешни органи.

    Продължителното безсъние, кара хората да бъдат по-неспособни да управляват и да се справят със стреса от ежедневния живот.

    Има няколко основни правила, които могат да ви помогнат в борбата срещу безсънието.

    Спете в проветрена стая и прекарвайте повече време на чист въздух през деня. Лягайте си веднага, когато ви се доспи.

    Масажът е един страхотен начин за борбата срещу безсънието, помага за отпускане и премахване на стреса.

    Ако страдате от кошмари спете в слабо осветена стая. Стремете се да мислите положително преди да си легнете.

    Също така избягвайте кафето и другите напитки, които ви влияят зле на сънят, както и цигарите. Храната, която ядете за вечеря отново има значение за спокойния сън. Не преяждайте и избягвайте тежката храна .

    Дрямките през деня са забранени.

    Когато не можете да заспите станете от леглото не се опитвайте да се насилите да заспите. Вземете нещо за четене, пийте чаша топъл чай или послушайте успокояваща музика. Когато сте сънливи се върнете обратно в леглото. Също така махнете часовника от погледа. Тревожното гледане в него няма да ви помогне да заспите по-лесно. Избягвайте да гледате много телевизия преди лягане а оставете мозъкът ви да си почине.

    Спазването на тези няколко основни съвета ще ви помогне да превъзмогнете безсънието. Ако страдате от хронично безсъние най-добре се обърнете към лекар за съвети.

    Капсулите Сладки Сънища са с уникална комбинация от три активни съставки мелатонин, L-теанин и екстракт от маточина, създадена да осигури здрав и спокоен сън.

    Помагат за намаляването на стреса и помагат за по-лесно заспиване и придават отпочиналост и бодрост на следващата сутрин