• -20% на козметика SEBAMED
    Поръчай сега
  • -25% на козметика NUXE
    Поръчай сега
  • До - 25 % нa козметични комплекти
    Поръчай сега
  • Специални предложения

    Абонирай ме

    Защо Витания?

    Малки тайни за красиво тяло 23.02.2015

    Малки тайни за красиво тяло

    Красивото тяло не е дар по рождение, а упоритост от страна на човек, водене на стриктен здравословен живот и спазване на някой малки тайни. Едва ли има човек на планетата, който да умее да запази красиво и елегантно тяло само на хранителен режим от тестени изделия, мързелуване и оплакване от нещастния живот, излежавайки се на дивана. Хранителните добавки помагат, но никой не се е справил само с тях.

    За да притежаваме стройно тяло, красива кожа, здрави тъкани, кости, стави, кръвоносни съдове и органи, трябва ежедневно да се грижим от сутрин до вечер.

    И тук се появява най-големият проблем – не всеки разполага с подобно неограничено време и пространство. Към това нека добавим сложността от устояването на някои желания – малко алкохол, калорични мезета, спестяване на физическата активност.

    Чаша вино, палачинка, един път седмично никому няма да навредят, но, какво става, когато се превърнат в ежедневие. Истината е, че цял един живот може да ни коства куп лишения, строги правила или отклонения, които рушат баланса.

    И все пак има малки тайни, които могат да са ни от полза за справяне с всяка ситуация. Тайната рецепта за красиво тяло се крие в постоянството:

    1.  Направете тренировките в навик –за целта всеки ден миете зъбите си, пиете кафе, пушите или вземате душ, така превърнете и тренировката в навик. От начало ще е трудно да се мотивирате, но с времето пропуска ще ви тежи. Винаги правите разгрявка преди всяка тренировка и упражнения, така ще избегнете контузии и навяхвания.

    2.  Вечните диети са напълно излишни –за да сте в добра форма, не значи, че цял живот трябва да бройте калориите в хапките. Научете се да се храните по малко, на често и с разнообразна храна.

    3.  Не мерете всеки ден – кантарът и сантиметърът могат да натоварят психически всеки. Наред с това те могат да доведат до трайна депресия. Ето, защо отбягвайте всеки ден да се мерите. Правете го един път седмично. Хранете се редовно и смалки порции, пийте повече вода, особено, когато приемате повече белтъчини.

    4.  Слушайте тялото си – и по отношение на хранения и по отношение на тренировки може да слушате тялото си. Ако тренирате редовно, навярно сте изпитали онези моменти, които карат тялото ви да се чувства по-пълно, по-надуто или по стегнато. Ето затова говорим. Ако се вслушате в тялото си, сами ще знаете кога и каква храна да му подавате, колко често да тренирате. Когато тялото дълго време не е подлагано на физическа активност, мускулите атрофират и се създава усещане за „разплутост“, тежест, дискомфорт. Тогава тялото само подсказва, че е време да го раздвижите, за да не настъпят болежките. Съществуват упражнения, които не натоварват, не причиняват болка и умора, започнете с тях.