• -20% на козметика SEBAMED
    Поръчай сега
  • -25% на козметика NUXE
    Поръчай сега
  • До - 25 % нa козметични комплекти
    Поръчай сега
  • Специални предложения

    Абонирай ме

    Защо Витания?

    Подобрете паметта си с помощта на тези лесни съвети 25.02.2015

    Подобрете паметта си с помощта на  тези лесни съвети

    Няма ли да е страхотно, ако имате по-добра памет. Натовареното ежедневие някога ни идва в повече и поради многото задачи често се случва да забравяме определени неща. Мозъкът ни се нуждае от упражнения и определени храни, за да функционира добре.

    Мозъкът реагира на околната среда, в която се намира. Ако не се храните добре, не правите никакви упражнения и имате неспокоен сън, мозъкът ви не може да работи по най-добрия начин. Затова страда и паметта ви. Ако искате да подобрите здравето на мозъка си, направете следващите промени в начина на живот и ги превърнете в свои навици.

    Храна

    Яжте храни богати на антиоксиданти каквито са боровинките, аспержите и пр. Приемайте повече протеини, яжте риба поне веднъж седмично, яйцата също трябва да са включени в менюто ви, както и ядки и плодове и зеленчуци богати на фибри. Пийте много вода.

    Игри

    играйте игри свързани с използване на мозъка в продължение на най-малкото 10 минути всеки ден. В зависимост на това какви игри играете , това укрепва мозъчните умения, включително паметта, концентрацията, решаването на проблеми, бързата мисъл и психическата гъвкавост.

    Кардио упражнения

    Правете такъв тип упражнения поне няколко пъти в седмицата. Това стимулира неврогенезата ( растежа на мозъчни клетки) в областта на паметта, включително и хипокампуса. Ако сте в седнало положение часове наред пред компютъра, кардио упражненията ще са един страхотен начин за раздвижване не само на мозъка, но и на тялото като цяло.

    Здравословна диета

    Храната, която ядете се отразява и на силата на мозъка. Твърде много бързи храни, газирани напитки и други вредни калорични вещества ще забавят функцията на мозъкът ви и това ще се отрази и на паметта ви. Затова е важно да намалите до минимум нездравословна храна и да ядете повече зеленчуци, плодове, риба и.т.н.

    Медитация

    Медитацията помага за намаляване на стреса, подобрява концентрацията, разработва паметта, помага за самоконтрола и дългосрочна памет. Ако не сте опитвали до сега този метод, никога не е късно. Обещавам ви, че ще се почуствате много по-добре.

    Спокоен сън

    Всеки ден трябва да се наспивате добре и най-важното е сънят ви да е спокоен. Това ще се отрази добре на паметта ви и психичната енергия.

    Отървете се от стреса

    Високото напрежение и стреса увреждат паметта и може да влияят лошо на преценката ви. Преборете се със стреса тъй като той влияе не само върху мозъкът ви, а и върху здравето ви. Намерете най-лесния начин за борба срещу стреса и го прогонете от живота си.

    Витамини и добавки

    Приемайте достатъчно витамини и добавки, колкото е необходимо за да осигурите на мозъка хранителните вещества, от които има нужда.

    Непрекъснатото подобряване на мозъкът ви с помощта на изброените съвети ще помогне за усилване на паметта ви и ще по-добри уменията ви и концентрацията.