Уважаеми клиенти,

Спазвайки всички мерки за безопасност, екипът на аптека Витания продължава да работи за Вас!

Предвид настоящата обстановка и породените от нея обстоятелства, всички поръчки ще бъдат с удължен срок на доставка в зависимост от наличността, спецификата на поръчаните продукти, натовареността и адреса.

Поради високата натовареност, не е възможно да бъдат приети всички обаждания.

При възникнали въпроси, моля пишете на e-mail адрес: office@vitania.bg

Бъдете отговорни, пазете здравето си и това на Вашите близки! Благодарим Ви за доверието!

  • До 50% ОТСТЪПКА на продукти при болка в ставите и мускулите
    Поръчай сега
  • 20% ОТСТЪПКА на серия ONICOFIX
    Поръчай сега
  • 20% ОТСТЪПКА на серия IMMUN AGE
    Поръчай сега
  • 20% ОТСТЪПКА на REUMADEP гел
    Поръчай сега
  • Специални предложения

    Абонирай ме

    Защо Витания?

    Често задавани въпроси

    Въпрос: Трябва ли да се регистрирам, за да използвам vitania.bg?

    Отговор: Не е задължително да се регистрирате, за да разглеждате продукти, промоции и информация, публикувани на vitania.bg.

    В случай че изберете даден продукт и желаете да го поръчате, с цел по-добро обслужване и улеснение на за бъдещи поръчки е необходимо да се регистирате в процеса на първата Ви поръчка. Регистрацията е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки, събраните бонус точки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

    Въпрос: Защо да създам профил във vitania.bg?

    Отговор: Създаването на собствен профил в онлайн магазина vitania.bg Ви улеснява при Вашата поръчка и гарантира получаването на електронни ваучери за отстъпки само за регистрирани с профил потребители. 

    Бонус точки и разплащане с тях – колкото повече пазарувате, толкова повече бонус точки натрупвате и спестявате при следващи покупки, като се разплащате със събраните бонус точки, достъп до екслузивни промоции и намаления само за лоялни клиенти.

    Въпрос: Каква информация е необходимо да предоставя, за да направя поръчка по телефон, чат, e-mail или друга връзка?

    Отговор: За да направите поръчка по телефон, чат, e-mail или друга връзка (без регистрация) на vitania.bg са необходими:

    1. АРТИКУЛЕН НОМЕР на продукт (продукти) 2. Наименование на продукт (продукти) 3. Количество 4. Име и Фамилия на получател 5. Точен адрес (или офис на SPEEDY / ECONT до поискване ) за доставка 6. Актуален телефонен номер (за предпочитане мобилен) 7. E-mail (по желание)

    Въпрос: Мога ли да направя онлайн поръчка на vitania.bg за лекарства по лекарско предписание?

    Отговор: Търговията по Интернет с лекарствени продукти е разрешена само за продукти без лекарско предисание. Не можете да поръчате онлайн медикаменти по лекарско предписание. Можете да изпратите запитване за наличност на съответен медикамент във физическите обекти на аптеки Витания, откъдето да го закупите на място срещу представяне на необходимата за целта рецепта. Лекарствените продукти по лекарско предписание са публикувани с пълната информация от листовките им с единствено с информативна цел.

    Въпрос: В какви срокове извършвате доставка?

    Отговор: Предвид настоящата обстановка и породените от нея обстоятелства, всички поръчки ще бъдат с удължен срок на доставка в зависимост от спецификата на поръчаните продукти, натовареността и адреса и ще се доставят според графика на куриерска фирма SPEEDY на посочен от клиента адрес за доставка (или офис на SPEEDY / ECONT до поискване).

    Информация за статуса на Вашата поръчка получавате чрез имейли в три етапа: 

    1. В обработка

    Удостоверява успешното постъпване на Вашата поръчка в системата на vitania.bg

    2. Изпратена

    Поръчката Ви е предадена към съответната куриерска фирма в зависимост от начина на доставка, който сте избрали при генерирането на Вашата поръчка: В офисите на Еконт поръчаните стоки пристигат на следващия работен ден. Куриерите на Спиди доставят до адес в рамките на следващия работен ден, *в зависимост от спецификата на адреса.

    * за по-малките населени места, разносът се осъществява в определени дни по график.

    3. Приключена 

    Поръчката Ви е успешно доставена до Вас.

    Въпрос: Каква е цената за доставка?

    Отговор: Всяка поръчка от vitania.bg над 30.00 лв. се доставя безплатно за територията на цялата страна. Във всички останали случаи, цената е както следва:

    За територията на гр. София

    До 1 килограм: 4.00 лева + наложен платеж

    За територията на цялата страна

    До 1 килограм: 5.00 лева + наложен платеж

    Въпрос: Какво означават бонус точките във vitania.bg и как мога да пазарувам с тях?

    Отговор: Всеки регистриран в сайта vitania.bg потребител, при поръчка на продукт извън акция и заплащане цената на същия, получава определен брой бонус точки, съгласно обявените условия към момента на поръчка на продукта. Всяка бонус точка има левово изражение от 0.10 лв. Бонус точките се преобразуват в левови отстъпки и могат да бъдат използвани в бъдеще от регистрираните потребители на сайта vitania.bg при покупка на продукти като отстъпка в размер на 90% от цената на същите. В страницата с информация за продукта са посочени бонус точките, които той ще Ви донесе след като го закупите. В същата страница може да намерите информация за стойността на продукта в бонус точки. Броят на натрупаните и използвани бонус точки може да бъде видян в “Моя профил”. При покупка на артикули в промоция, не се начисляват бонус точки.

     Въпрос: Какво трябва да направя, ако има доставени продукти, които не съответстват на поръчаните или са повредени при транспорт?

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на vitania.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на vitania.bg и да ги информирате за несъответствията. Ако има разминавания в поръчани и доставени продукти (в случаите, когато това не е допълнително уточнено) се прави размяна, като доставката на новите продукти е за сметка на vitania.bg. В случай на повредени при транспорт продукти, vitania.bg доставя нови продукти, като куриерската фирма, осъществила доставката, взема обратно повредените и клиентът не заплаща нищо. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa vitania.bg.

    Въпрос: Какво трябва да направя, ако съм получил доставката с поръчаните продукти, но искам да върна някои от тях или всичките?

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на viatnia.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на vitania.bg и да ги информирате за Вашето желание. Транспортните разходи по връщането на продуктите към vitania.bg са за сметка на клиента. Връщането на сумата се извършва по указана от Вас банкова сметка. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa vitania.bg.

    Въпрос: Какво трябва да направя, ако съм получил доставката с поръчаните продукти, но искам да подменя някои от тях или всичките?

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на viatnia.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на vitania.bg и да ги информирате за Вашето желание. След връщане на продукти на vitania.bg, vitania.bg Ви изпраща други, като транспортните разходи в двете посоки са за сметка на клиента. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa vitania.bg.

    Въпрос: Имам ПРОМО код за продуктите на vitania.bg. Как мога да го използвам?

    Отговор: Изберете продукти от vitania.bg, добавете ги в кошницата за пазаруване, уверете се, че ПРОМО кодът е валиден, въведете ПРОМО кода в полето „ПРОМО код“ и кликнете върху бутона „Въведи“. От стойността на Вашата поръчка ще бъде приспадната съответната отстъпка върху стойността на продуктите, за които е валиден ПРОМО кодът. ПРОМО кодовете важат за продукти извън акция.